Natural movement

bruno-nascimento-149663-unsplash.jpg

Move with grace

 

Learn to move in ways you gave up on years ago
Run, walk, balance, crawl, jump in strategic ways for maximum creativity

Da vi havde lavet psykologisk leadership træning i over 10 år, begyndte vi at introducere mere bevægelse på vores programmer. En af de bevægelsesformer vi har haft mest succes med er NATURAL MOVEMENT.

PASSER DU IND I ET FITNESS CENTER?
For mange er fitness centret et lineært trist sted. De senere par år har bevægelsesskoler som MovNat, Ido Portal og Budokon university været med til at gen-tænke hvordan vi bruger vores kroppe. Funktionel træning kom rent faktisk til at være funktionel bevægelse og ikke noget med at lave et uendeligt antal crossfit burpees.

NATURAL MOVEMENT
Strategisk bevægelse gennem terræn. Du går, løber almindeligt, teknisk forfodsløber, små-hopper, sidder, rejser dig, balancer på væltede træer [med åbne og lukkede øjne], kravler, kaster objekter, løfter på ting. Alt i alt en full-body form for kreativ træning, der er samtidigt har et højere formål. På en måde arbejder du ligeså meget med dit nærvær. Mange af bevægelser er så uvante at du kommer relativt meget ud af komfortzonen, som hjælper dig til at se dig selv udefra. Du anvender stort set alle muskler og træningen styrkende for led samt sener. Især din mobilitet og bevægelighed vil blive forbedret.

VÆRDIEN AF SESSIONER FOR BEGYNDERE
Over de to sessioner du har investeret i træner vi dig i at få dit helt eget program tilpasset til det område du vil træne i. Du skal vælge denne pakke hvis du gerne vil i gang med at løbe og bevæge dig, men på en sjovere og langt mere udviklende måde i kontakt med naturen. Vi anbefaler at du træner 2 x 30 min. i dit eget tempo fremover i et skovområde, når du har lært bevægelserne. I løbet af en to måneder vil du være et helt andet sted med din hvilepuls, bevægelighed og gennerelle energiniveau.
Du vil også mærke en positiv påvirkning på din søvnrytme.

1:1 SESSIONER RYKKER
Tidligere har vi lavet mange fælles træninger for grupper. Når vi har dig på to-mands hånd, kan vi bedre fejlrette dig og tilbyde dig hjælpeøvelser til dine små-skader, så de ikke holder dig tilbage.

OPBYGNING
Hver session er bygget op som en kreativ 3-lags sandwich: Træning-Feedback-Planlægning

TRÆNINGEN
Når vi mødes taler vi lidt om dine mål, fysiske udfordringer og behov. Alt sammen ud fra dit fysiske niveau. Træning er medium-intens, udfordrende og sjov.

EN INVESTERING I ET SUNDT HJERTE OG EN FUNKTIONEL KROP
Under træningen får du løbende feedback omkring bevægelser. Natural movement sessionerne har mest til hensigt at skabe en sund livsstil for dig som kan passes ind i dit travle lederjob. Vi vil selvfølgelig sparre omkring sundhed, arbejde med din modstand og lave en god plan, men det er ikke her at du at vi giver en masse feedback hvor vi sammenligner din løbestil med hvordan du er på arbejdet. Det handler mest om sundhed og ikke så meget om ledelse.

FORBEREDELSE
Send gerne lidt info omkring det der fylder i dit liv inden vi mødes. Bare så jeg ved hvad du checker ind med. Det kan være en god ide at bevæge dig lidt i dagene op til, men ikke godt hvis du spiler en hård fodboldkamp dagen før. Du skal jo have mest muligt værdi ud af sessionen. Det får du ikke med mælkesyre i benene.

PRAKTISK
Vi mødes ved Furesøen.

PRIS
10.000 kr + moms for 2 sessioner [2x3 timer].

KONTAKT
Kontakt Thomas Hvistendahl, så vi kan få vores første aftale i kalenderen indenfor få uger.

T 5192 2629
M th@awake-leadership.dk