”Thomas er passioneret omkring ledelse og har samlet teori fra en række discipliner ind i en unik og fantastisk rejse”.

Karl Dait, Independent consultant

Her er vores handelsbetingelser og en række tips til godt samarbejde.

Betalingsbetingelser
Ved tilmelding betales tilmeldingsgebyr på 15.000kr + moms. Restbeløbet er til forfald 10 uger inden kursusstart.

Framelding til forløbet
Ved framelding til forløbet mister du tilmeldingsgebyret på 15.000kr . Ved mindre end 8 uger til afholdelse gives ikke økonomisk refusion

At være i kommunikation om arbejdsstress op til et modul
Hvis du grundet travlhed op til et modul ikke kan overskue at være væk fra dit arbejde, beder vi dig være i kommunikation. Kontakt os INDEN du har taget din beslutning om evt. at være fraværende, så vi kan hjælpe dig til at se løsninger. Husk at melder du fra i sidste øjeblik, mistes din investering. Mister du fokus mellem to moduler er du forpligtet til at række ud, så vi kan få dig på sporet igen.

Flytte hold [eller modul]
Hvis du ønsker at skifte til et andet hold og du gør det i god tid [senest 8 uger inden modulet], kan vi flytte din tilmelding mod et overflytningsgebyr på 7.500kr + moms. Ved senere framelding, vil du miste din investering tilknyttet det pågældende modul [25.000kr + moms].

At stoppe på forløbet 
Vores metoder kan virke udfordrende. Derfor anbefaler vi at du ikke stopper, når du føler dig udfordret eller har en følelsesmæssig reaktion. Vælger du selv at stoppe refunderes kurset ikke. Man kan blive i ganske særlige tilfælde blive taget af holdet uden økonomisk dispensation, hvis vi gentagne gange oplever at en deltager ikke samarbejder eller ikke tager imod feedback og evt. ødelægger det for de andre.

Telefonpolitik, mails og arbejde på kursusdagene
Du forbereder dig bedst ved at sørge for at uddelegere alle opgaver til dagen og regne med at have slukket telefon det meste af dagen. Med andre ord, regn ikke med at kunne håndtere arbejdsmæssige opgaver i undervisningstiden. Man har som deltager ikke telefon med i undervisningslokalet. Det frarådes at du regner med at svare mails i timevis efter endt undervisning. Du skal have mulighed for at restiture efter træningen [som jo også er en form for arbejde].

Anden uddannelse, coaching, erhvervspsykolog eller rådgivning under TLP
Du kan sagtens passe dit job, men du kan ikke tage en MBA eller anden krævende uddannelse samtidigt med TLP. Vi fraråder kraftigt at du går til erhvervspsykolog eller modtager andet psykologisk rådgivning under et forløb. Brug i stedet de nye værktøjer, få sparring af de deltagere og din TLP- coach i den tid du træner med os.

Pauserne er ikke rigtige pauser, som du kender det
Vi forventer at alle deltagere er fuldt til stede og bidrager hele dagen igennem. Det er sådan vi skaber ekstraordinære resultater. Til frokost og under aftensmaden vil der være en diskussionsopgave man løser under måltidet. Vi anbefaler at du bruger tid på at lære de andre deltagere at kende i de små pauser.

Alkoholpolitik
På selve træningsdagene har vi en nul-alkohol politik. Også om aftenen. Man kan sagtens drikke alkoholfri øl og vin.

Opgaver tilknyttet modulet & buddyteams [forventet tidsforbrug]
På hvert modul får du en masse inspiration til god ledelse, men det er mellem modulerne at du opbygger erfaring. Der forventes at du laver alle opgaver tilknyttet modulet og afslutter forløbet i integritet. Regn med at skulle løse opgaver på arbejdet en time om ugen, coache en af de andre deltagere en time om ugen + læse ca. en time om ugen, så længe forløbet varer. Altså et forventet samlet tidsforbrug på 3 timer ugentligt.

Feedback fra Awake til dig
Alle deltagere får løbende feedback og coaching, og det er vores opgave at italesætte dine udviklingspunkter på en skarp og brugbar måde. Det letteste i verden er at skyde tilbage når man får feedback man ikke lige forstår [i første omgang]. Du skal naturligvis ikke tage alt feedback til dig, men måske skal du lige tænke over den feedback du får, inden du afviser det. I starten af kurset hjælper vi med instrukser til produktive feedback-situationer.